علت اب دادن ساید جنرال الکتریک

معرفی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

یکشنبه ۱۲ آذر ۰۲

علت اب دادن ساید جنرال الکتریک

۵ بازديد
علت اب دادن ساید جنرال الکتریک  می‌تواند خرابی لاستیک دور درب، انسداد لوله تخلیه دستگاه، پوشیده شدن اواپراتور از یخ یا خرابی یخساز یا آبسردکن یخچال باشد. آب دادن یخچال از جمله مشکلاتی است که ابدا نباید نادیده بگیرید زیرا نشتی آب هم به خود دستگاه و هم به کف آشپزخانه آسیب وارد خواهد کرد.

علت اب دادن ساید جنرال الکتریک:

انسداد مسیر خروج آب یخچال

به علت مشکلی مثل: زیاد باز و بسته کردن درب یا بسته نشدن کامل درب یخچال، ممکن است هوای گرم وارد یخچال شما شود. ورود هوای گرم باعث ایجاد برفک می‌شود، در برخی مدل یخچال‌ها (یخچال‌های نوفراست) که دارای سیستم یخ زدا هستند، برفک‌ها آب می‌شوند و به سمت سینی تخلیه در نزدیک کمپرسور می‌روند. اگر لوله مسیر خروجی به دلایلی مسدود شده باشد، مثل تجمع رسوبات یا یخ زدگی، یکی از دلایل آبریزی یخچال ساید بای ساید سامسونگ شما انسداد لوله خروج است. پیشنهاد ما این است که برای حل این مشکل با رجوع به دفترچه راهنمای یخچال یا کمک تعمیرکار یخچال فریزر، لوله‌ی خروجی را پیدا کنید و عوامل مسدود شدن لوله را از بین ببرید.

خرابی لاستیک دور درب یخچال

اگر لاستیک درب یخچال دچار پوسیدگی یا خرابی شده باشد، درب یخچال به درستی بسته نمیشود. در این صورت هوای بیرون, وارد یخچال شده و باعث ایجاد رطوبت بیش از حد در یخچال می‌گردد. این رطوبت اضافی در سینی یخچال ریخته می‌شود و چون بیش از گنجایش سینی ست از آن سرازیر می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق مطمئن شوید که لاستیک کاملا به درب یخچال متصل است. برای بررسی این مشکل می‌توانید از یک تکه کاغذ استفاده کنید. کاغذ را لای درب گذاشته و درب را ببندید, اگر کاغذ به راحتی بیرون کشیده شد, یعنی لاستیک دور درب معیوب است. این کار را برای تمام دور درب انجام دهید. همچنین در صورت فرسودگی لاستیک و مشاهده پارگی یا سفت شدن لاستیک, می‌توانید لاستیک جدیدی را تهیه کرده و جایگزین لاستیک قدیمی کنید.

خرابی سینی تخلیه

تمامی یخچال ا دارای یک سری سینی هستند که آب اضافه یخچال روی آن جمع میشوند و با گرمای کمپرسور این آب بخار میشود و از بین میرود. حال امکان دارد سینی شما بیش از حد پر شده باشد یا سینی شما شکسته باشد باعث بیرون ریختن آب میشود.

یخساز یا آبسردکن یخچال خراب شده است

اگر اتصالات لوله‌های آب به یخساز یخچال شل شده باشند و به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند، می‌توانیم شاهد نشت آب از یخچال باشیم. اگر نشت آب از قسمت زیر جلوی یخچال یا پشت آن است و مشکل از سینی تخلیه نبوده است، لوله آب منتهی به یخساز را که معمولا در قسمت بیرونی یخچال قرار دارد، از لحاظ وجود نشانه‌های رطوبت بررسی کنید. اگر علت آب دادن یخچال خرابی یخساز است باید اتصالات آن توسط تکنسین چک شود.

جمع شدن آب در زیر کشوی جا میوه ای

جمع شدن آب زیر کشوی جا میوه ای و سبزیجات یخچال به دلایل مختلفی می‌تواند رخ دهد، این دلایل می‌تواند شامل خرابی سیستم یخ زدای یخچال، خرابی هیتر یا مسدود شدن مسیر تخلیه یخچال باشد.

در نتیجه؛ بررسی دقیق علت جمع شدن آب زیر کشوی جا میوه ای یخچال شما نیازمند بررسی دقیق توسط تعمیرکار یخچال فریزر می‌باشد.
شما می توانید با انجام تعمیرات از نمایندگی جنرال از خدمات پس از فروش ساید جنرال الکتریک به مدت 6 ماه برخوردار شوید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در وی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.