علت یخ نساختن ساید وایت هاوس

معرفی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

یکشنبه ۱۲ آذر ۰۲

علت یخ نساختن ساید وایت هاوس

۲ بازديد
علت یخ نساختن ساید وایت هاوس:

انسداد خط لوله آب

یکی از مواردی که باعث می شود که یخ اصلا درست نشود، انسداد لوله های آب که در پشت یخچال قرار دارند می باشد . اگر یخ ساز شما به هیچ وجه یخ تولید نمی کند و یا مکعب های یخ کوچکتر از حد معمول تولید می کند، این حالت معمولا نشانگر گرفتگی در جایی در امتداد خط تامین است. یکی از علت های آن نیز می تواند بخاطر گرفتگی خط لوله در اثر انجماد آب درون آن باشد. بنابراین شما باید بررسی کنید که این لوله ها یخ نزده باشند. برای رفع این مشکل باید پریز یخچال را از برق بکشید، شیر ورودی را ببندید. داخل کتری مقداری آب داغ کنید و آب گرم را روی لوله ی آب یخچال بریزید و یا با استفاده از سشوار یخ زدگی خط لوله ی آب را ذوب کنید و تا ۲ ساعت صبر کنید و یخچال را به برق وصل نکنید. بعد از ۲ ساعت، برق یخچال را وصل کنید و گوش دهید که آب وارد قالب یخ شود و قالب یخ را پر کند.

خراب شدن سنسور یا ترمودیسک یخساز باعث یخ نساختن میشود

یکی از دلایلی که موجب یخ نساختن یخساز می شود، خراب شدن ترمودیسک یا سنسور قالب یخساز یخچال است. توجه داشته باشید که سنسور یا ترمودیسک یخساز وظیفه تنظیم آب را بر عهده دارد. اگر به هر دلیل آب از یخساز لبریز شود، مربوط به خرابی در این قطعات است. در صورتی که به هر علتی ترمودیسک یا سنسور قالب یخساز خراب شود، هیچ قطعه ای قادر به کنترل و تنظیم آب یخساز نخواهد بود. موتور تایم یا کیت الکترونیکی بعد از رسیدن دمای قالب به درجه خاصی، دستور تخلیه یخ را می دهد و دستگاه را برای تولید یخ جدید آماده می کند.

خرابی فیلتر

یکی از مشکلات رایجی که برای یخساز یخچال بوجود می‌آید، خرابی فیلتر است. قابل ذکر است که این فیلترها دارای عمر مشخصی هستند، به همین دلیل توصیه می‌کنیم هر چند سال یکبار، اقدام به تعویض آن نمایید.

برنامه دستگاه روی حالت pause تنظیم شده باشد

در این حالت یخساز شما زمانی که یخ را میسازد و کار شما تمام میشود فرمانی را به برد اصلی ارسال میکند. تا دیگر یخ ساختن را متوقف کند. نام این برنامه pause است، امکان اینکه تنظیمات دستگاه شما بهم ریخته شده و ساید جنرال الکتریک ما فرمان یخ نساختن را به یخساز شما بدهد بسیار زیاد است. بهتره است برای حل این مشکل از نمایندگی های مرتبط یا دفترچه راهنمای یخساز ساید جنرال الکتریک کمک بگیرید تا تنظیمات دستگاه را ریست یا تعمیر کنید.

در صورت یخ نساختن ساید خود به نمایندگی تعمیر ساید وایت هاوس الهیه مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در وی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.