ارور hrs

معرفی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

یکشنبه ۱۲ آذر ۰۲

ارور hrs

۲ بازديد
رایج ترین اروری که در یخچال های جنرال الکتریک بر روی نمایشگر نمایش داده می شود ارور  HRS می باشد. زمانی که ارور  HRS در یخچال جنرال الکتریک بر روی نمایشگر ظاهر شود یخچال به هیچ وجه ممکن کار نمی کند. و فقط لامپ های داخل و LED آن روشن می شود. نشان دادن ارور hrs بر روی مانیتور جنرال الکتریک  یکی از بدترین و پر هزینه ترین ارورهای این یخچال می باشد.

علت ایجاد ارور  HRS یخچال مابه جنرال الکتریک

مواردی وجود دارد که ارور  HRS  یخچال مابه را سبب می شود که عبارتست از فرسوده شدن و تخریب برد یخچال ساید بای ساید و یا یخچال فریزر جنرال الکتریک ، دوم استفاده از یخچال و کهنه شدن آن ، اصولا ما عادت داریم تا زمانی که یک کالا مانند یخچال در خانهء ما کار می کند ، به سراغ سرویس کردنش نمی رویم و نگران خراب شدنش نمی شویم ولی همین که قطعه ای از آن خراب می شود کل آن کالا و کارخانه اش را زیر سوال می بریم ، در حالی که هر از گاهی باید یخچال توسط متخصصین حرفه ای بازدید شود ، دلیل دیگر این است که  کندانسور فریزر می سوزد و گاها” دلیل  ارور HRS یخچال مابه ، به این علت است ، چرا که پس از سوختن کندانسور یخچال فریزر فن تهویه دیگر کار نمی کند و دمای داخل یخچال بالا رفته ، هم غذاها آب می شوند و هم با بالا رفتن دما فشار به برد الکترونیکی می آید و آن را از کار می اندازد و در نتیجه ارور  HRS  یخچال مابه اتفاق میوفتد و روی نمایشگر نمایان می شود.

 تعمیر ارور hrs 

برای تعمیر ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک، فقط باید از تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده کمک بگیرید. نمایندگی رسمی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران، متشکل از کارشناسان مجرب با بکار گیری قطعات ارجینال، معتبر ترین مرکزی است که میتوانید در این خصوص اعتماد کنید. همچنین اگر دستگاه شما هنوز دارای گارانتی خدمات این برند می باشد، نمایندگی مرکزی جنرال الکتریک خدمات پس از فروش را با بهترین کیفیت به شما ارائه می دهد.

جلوگیری از ارور hrs 

موثرترین کار برای جلوگیری از نمایان شدن ارور hrs یخچال فریزر این است که همیشه در زمانی که شاهد تغییر صدای موتور یخچال بودید در سریعترین زمان ممکن به سرویس یخچال خود بپردازید و با تعمیرکاران مجاز تماس حاصل فرمایید. رفع سریع ایرادات مربوط به فن و کندانسور باعث میشود تا جلوی وارد شدن آسیب به برد های الکتریکی گرفته شود و شاهد خطای hrs نباشید.

در صورتیکه عمر زیادی از یخچال شما می گذرد یا اینکه یخچال بدلیل قرار گرفتن در محیط های آلوده سریع تر از موعد خود دچار فرسودگی شده باشد، برد یخچال دیگر توان انتفال دستورات صحیح به قطعات یخچال را ندارد. به همین دلیل، رفته رفته برد یخچال شروع به خرابی می کند. بنابراین بهتر است هر چند وقت یکبار یخچال خود را توسط نمایندگی تعمیر ساید جنرال الکتریک سرویس کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در وی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.