روش های از بین بردن بوی بد مایکروفر ویرپول

معرفی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

یکشنبه ۱۲ آذر ۰۲

روش های از بین بردن بوی بد مایکروفر ویرپول

۲ بازديد
تا به حال شده که در ماکروفر را باز کنید و بخواهید چیزی درونش گرم کنید، اما بوی بدی به مشامتان برسد؟ یا چندبار غذا گرم کنید و هر سری بوی ناخوشایند یکسانی را احساس کنید؟ این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی رخ داده باشد. اگر می‌خواهید ببینید که روش های از بین بردن بوی بد مایکروفر ویرپول چیست با ما همراه باشید.

طریقه رفع بوی بد ماکروفر با کمک آب و سرکه

کی از راه های از بین بردن بوی بد مایکروفر این است که ظرف حاوی غذا را بلافاصله پس از پخت از دستگاه خارج کرده و در محفظه حاوی مقداری آب و سرکه قرار دهید.

  • سرکه عاملی است که موجب از بین رفتن بوی مواد غذایی از ظروف ماکروفر می شود.
  • به همین دلیل یک کاسه را با آب گرم پر کنید و به مقدار لازم سرکه سفید به آن اضافه کنید.
  • در مرحله بعد سینی یا ظرف را داخل کاسه قرار دهید و در فر یا روی شعله قرار دهید تا پس از به جوش آمدن آب بوی موادی مانند گوشت از بین برود.

رفع بوی بد مایکروفر به کمک لیموترش

یکی از کاربردی ترین هایی که می توان برای از بین بردن بوی بد ماکروفر استفاده نمود، لیموترش است. برای انجام این کار ابتدا درون یک فنجان مناسب مقداری آب لیموترش ریخته و سپس آن را درون دستگاه قرار دهید. مایکروفر را روشن کرده و به آن اجازه دهید تا به مدت سه دقیقه کار کند. پس از خاموش شدن ماکروفر باید اجازه دهید فنجان درون دستگاه بماند تا بخار حاصل از آن بتواند تاثیرات خود را بگذارد. پس اینکه بخار فنجان به طور کامل خارج شد، آن را از دستگاه بیرون آورده و سپس بشویید. به همین راحتی می توانید اقدام به رفع بوی دستگاه خود نمایید. همچنین می توانید در پایان با استفاده از یک دستمال نمدار دیواره ها و درون ماکروفر را تمیز کنید.

زدودن بوی بد با قهوه

یک راه حل آسان برای از بین بردن بوی بد مایکروفر، استفاده از قهوه است. قهوه یک خوشبو‌کننده‌ی طبیعی‌ست که اگر مقداری از آن را در خانه‌تان دارید، توصیه می‌کنیم که حتما سراغش بروید و استفاده کنید. 

لیوانی را تا نصفه آب کنید و دو قاشق چای‌خوری قهوه پودر شده درون آن بریزید. لیوان را داخل دستگاه بگذارید و آن را برای ۲ الی ۱۰ دقیقه روشن کنید تا گرم شود. حواستان باشد که محتویات لیوان جوش نیاید! برای جلوگیری از این اتفاق، می‌توانید یکی دو دقیقه که آن را حرارت دادید، دستگاه را خاموش کنید تا از حرارت بیفتد و تنظیمش کنید. همچنین، حواستان به سطح آب هم باشد. اگر بخار شد، مجددا داخل لیوان آب بریزید. این کار، برای از بین بردن بوی بد مایکروفر واقعا موثر است.

از بین بردن بوی بد مایکروفر با استفاده از وانیل

وانیل همیشه به عنوان یکی از مواد خوشبو کننده شناخته می‌شود. قرار دادن یک ظرف حاوی آب به همراه ۱ الی ۲ قاشق چای خوری وانیل در مایکروفر می‌تواند به خوشبو کردن مایکروفر شما منجر شود. اجازه دهید که ظرف به مدت یک الی دو ساعت درون ماکروفر باقی بماند تا بتوانند اسانس وانیل را جایگزین بوی بد آن کند.

 اگر می خواهید بدانید چه ظروف مناسب استفاده در ماکروفر هستند مقاله ظروف مناسب ماکرویو ویرپول در سایت ما بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در وی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.